PMS?

Min dag var sämst. Jag fattar att jag klagar mycket nu för tiden - take it or leave it..men jag lovar att bli gladare sen.... senare i livet.
Regn och kallt ute, idioten vägrar svara i telefon, jag (kevin?!) har tydligen slarvat bort ett superviktigt visitkort till en advokat, och fast jag var inne på Manhattan träffade jag varken Juicy eller Sanjay, och fick vänta 55 minuter p
å att tåget skulle komma. Jävla skitdag alltså.
Dagens höjdpunkt var att Kev väckte mig med sex imorse. Jaaa, och ungarna va ganska gulliga under dansklassen också....sen pratade jag med underbara Jessie i telefon, det var trevligt...Roligare än s
å blir det inte, tyvärr.
Har ni haft en bättre dag? Hope so, annars vet jag inte vart världen är p
å väg fan...

Depp, depp...

Neh men nu måste jag skärpa mig, dagen kanske inte var kaos iaf, jag hade ju till och med energi att laga mat nu på kvällskvisten. Det måste vara PMS...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0