Mitt nya hem?

Okej, ar hemma nu! Precis som jag hoppades sa gick dagen fort, vi har lekt ute nastan hela dagen! Jag tror att varen ar har, antligen.....=)
Direkt jag kom hem sa bytte jag om och akte och dubbelkollade det hus som vi antagligen ska skriva kontrakt pa innan helgen, jag var sa forvirrad efter alla hus vi kollat pa - att jag helt glomt bort hur det sag ut i just det har huset haha. Men det ar absolut ett bra hus, men som sagt...vi alskade det andra huset vi la bud pa, och det har gillar vi....sa lite svider det - speciellt efter att vi idag fatt reda pa att vi hade lagt ett hogre bud an den som tydligen haller pa att skriva kontrakt, sa nat skumt ar den med den dealen.......
Hur som helst, ni kan val se mig i det har koket med ett forklade runt magen nar jag steker kottbullar? =)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0