Fortsättning föjler....

Jag fattar att det måste vara förvirrande för er som inte har en klar bild i huvet av vilket hus som är vilket, men jag vill att ni hänger med lite iaf...... Soooooo jag målade en bild så ni har lite koll på läget: (enjoy min vacka bild...hmm..)


Alltså, vi hade ju lagt bud på båda husen och de ägs av samma idiotiska människa, och han har krånglat fram och tillbaks med båda husen och på nåt sätt lyckats fumla bort oss totalt. Hus #1 gav han ju som sagt till en annan person som hade lagt ett lägre bud än oss (?!) och hus #2 fick vi reda på idag att han håller på att skriva kontrakt med en annan köpare.....
Men - nu ikväll fick vi veta att hus #1 har problem med köparen, och att de inte skrivit på kontraktet än, men måste göra det innan kl 10 imorgon....om de inte gör det ska kontraktet gå över till oss då vi lagt det bästa budet.....
Samtidigt så väntar vi på att få veta what the hell happend med hus #2 tidigare idag, och det finns en chans att han överlämnar det också till oss.....kanske, kanske vi hamnar i den lyxiga i-land situationen att få välja mellan två favoriter - eller så fuckar han upp allt och vi får börja om från början....
To be continued.....


Kommentarer
linda

Nu borde ni fått veta?? Jag är nyfiken! Min bloggsemester är förresten redan över... hehe

2009-03-25 @ 18:49:57
URL: http://lindalina.blogspot.com
Hannah

Har det hänt nå har det hänt nå? Jag har inte kollat bloggar på flera dar.....spännande! Antar att jag får bläddra framåt o se :)

2009-03-29 @ 01:03:30
URL: http://vinstlott.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0