A love like this amaze me....

Precis när jag slutade jobbet idag kom Okeeffe och lilla K in på Macys - vilken bra tajming, trodde jag, och nån som kan skjutsa hem mig också...men tydligen var det inte tajming - det var planerat för innan jag hann fatta det själv satt jag i studion med  hörlurar på huvet och ett mixerbord framför mig. Det har varit ett väldigt tjat om att jag ska följa med till studion som support och brainstormare för jag har alltid nåt att säga om de sånger jag hör....och dessutom verkar det som att jag har bra musiköra när det kommer till olika riddims och hur man ska bygga upp en catchig låt (dold talang # 2). Det blev väldigt bra tillslut och texten till Okeeffes nya sång är amazing.....

Annars då.....sålde bra på jobbet idag, fick beröm...käkade lunch och råkade tappa hela min Pepsi över min mat (typiskt mig.....) och träffade en kvinna som rest till Stockholm på semester 27 gånger!
Hörde talas om att killarna på jobbet hade haft en argumentation om mig också igår, vissa hade sagt att jag var cute, men vissa tyckte tydligen att jag var beautiful...en liten fågel viskade i mitt öra att en av dem faktiskt hade påpekat att jag var "not beautiful, she is beyond that...." som Lil Wayne sjunger i "every girl"...det känns ju bra, jag blev jätteglad när jag hörde det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0