Dumbass ungdommar.

Kom nyss hem från sista träningsdagen på jobbet..var klar med alla mina tester strax innan lunch så nu står jag hemma och lagar lunch ist, grillar kyckling och kokar ris åt min älskling...han för övrigt är nere i källaren och DJar med sin kompis. Det sjuka med hans kompis J är att jag aldrig hört honom prata, bara säga typ hej och hejdå - that's it..... men en jävla bra DJ är han också faktiskt!

När jag kom hem var det fullt emd ungdomar ute på gatan, det ligger en skola i närheten så det är alltid full fart, men idag var det massvis...hann precis in genom dörren innan de började slåss och kasta glasflaskor. Riktiga idioter är de faktiskt - bad kids i det här området. Det sjuka är att jag såg att polisen passerade när jag kom hem, men sen tog det ca 10 minuter innan de var tillbaka efter att de börjat slåss.....helt sjukt. Kevin var ute och skrek åt några som försökte gömma sig i våran trädgård. Svärmor säger alltid att det brukade vara ett bra område men att det blir värre och värre..... det märks, det är alltid stökigt utanför på gatan och Kevin har fått sin ruta på bilen kraschad, och de lyckades till och med välta staketet förra sommaren.... ajjaaaa, ska bli skönt att flytta till ett annant område snart - även om jag trivs väldigt bra här!

Neh, ska passa på att göra en sallad också så slipper jag lagat nåt alls ikväll sen......det gäller att vara smart  om man vill vara lat =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0