Han har mitt ♥

Baby Z har blivit så stor sen jag såg honom sist.... igår pratade vi i telefon - lilla skrotungen och jag. Det känns helt sjukt att han pratar...tvåspråkig är han också såklart...

Jag - Hey baby, I misssss you! Jag saknar dej plutten, vad gör du?
Lil Z - Bollen! Bollen!
Jag - Leker du med bollen? Va kul!
Lil Z - Mmmm
Jag - Vi ses snart igen, I love you booboo!
Lil Z - Okej, bye bye, hej då!




Jaaa, jag vet att jag tjatar om min lilla gudson, men jag saknar honom så! Hans mamma också såklart! =) Jessie aka sexy mama, hehe.
....och Ida....det är helt sjukt hur mycket jag saknar mina vänner alltså! Mina syskon också - min syster har verkligen blivit en underbar vän sen hon växte upp lite, och lillen Alex också!
 Längtar verkligen till sommar- Sverige och vin och Marinella och kanske vattenpipa på balkongen.... see you soon babes!


Kommentarer
Ingrid

oh va sot han e!!

2009-06-01 @ 05:22:03
URL: http://mylifeinusa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0