Hotdog och reggae

Min uppdatering suger, I know.....jag var galet trött imorse (speciellt när mammsen ringe och väckte mig  runt 8.30, hehe) men det var det absolut värt! Vi hade askul igår, klubben (Club Love)  var inte speciellt bra, folk var lite äldre än oss och det var bara reggae - no dancehall, som gällde, men det var oooookej och, eh ja, you know ♥ Freeeeeeedem Squad ♥ for life baby! =)
Kevin och Okeeffe lyckades iaf hypa upp alla i den timmen de spelade! Efter klubben åkte vi till "Grey's papaya" och käkade korv med bröd, bästa stället för det, hehe. Kom hem runt 5.30...men trots det så gick dagen på jobbet ganska fort.
När jag kom hem ikväll hade baby arrangerat BBQ och alla var redan här, himlans mysigt! De åkte precis hem och nu 3 cider senare kan jag lugnt säga att jag är redo för sängen........




Kommentarer
Anonym

vilken härlig utgång! fan va jag blev sugen på korv med bröd..damn!

2009-05-26 @ 13:28:45
URL: http://anella.blogg.se/
linda

Låter som en skön kväll. Mysigt med ett surprise BBQ :) kram

2009-05-26 @ 21:30:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0