Marinella

Ooookej peoples, nu sitter jag här med Tanisha och dricker min sista flaska Marinella....jag hade sparat den så länge (väntade på "rätt tillfälle"...) men det kommer ju aldrig nåt sånt, och snart åker jag ju hem till Sverige och kan köpa nytt =) Väldigt gott kan jag lova! Vi åkte aldrig på BBQ utan stannade hemma och fixade ist, Kevin jobbade övertid så.... men, men snart blir det iaf Manhattan - vi ska tydligen till nån ny klubb ikväll, Kev och Okeeffe ska spela så jag vet att det kommer blir riktigt bra musik, så det blir massa rumpskak inatt............



Kommentarer
Ingrid

SV: grattis till nya jobbet! Sa du jobbar nu pa Macy's? Fan du kommer nu fa en massa rabatt pa allt du koper dar :P

2009-05-25 @ 19:12:31
URL: http://mylifeinusa.blogg.se/
linda

åh rumpskak! alltid lika kul :)

2009-05-25 @ 22:12:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0