Min plan funkade inte.

Jag försökte mig på att sova hela dagen idag, det gick inte så bra alls...vaknade med baby kl 10 då han gick till jobbet..somnade om, vaknade av telefonen runt 11, somnade om....vaknade runt 12.30 och kände mig pigg. Min plan var att iaf sova till 3-tiden så jag skulle orka med allt party ikväll + jobba hela dagen imorgon...men det kommer gå bra ändå - jag får gå på ren vilja eller kanske övertrötthet =)
Jaf ska ta det lugnt i nån timme till, bränna lite skivor som Kev bad mig om, och sen blir det BBQ hos hans faster. Efter det kommer vi åka till Manhattan och party, party....som nästan alltid på söndagar =)
Vad har ni gjort i helgen? ♥



Kommentarer
Anonym

Helgen har varit bra..umgick med familjemedlemmar som bor utanför Malmö och försökte ställa lite olika saker i ordning här hemma. Vi har köpt en diskmaskin och det blev lite strul med att installera den men det gick till slut och vi är så glada att vi slipper singla slant om vem som ska diska :)

Idag har jag bara sovit hela dagen och känner mig fortfarande jättetrött..men imorgon börjar en ny vecka..förhoppningsvis är jag piggare då..

hur ser din vecka ut?

2009-05-25 @ 00:05:10
URL: http://anella.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0