Okay peoples...

Jag har verkligen varit husfru idag alltså, typisk söndag om man tänker efter, hehe.....Jag vaknade tidigt imorse med baby som skulle till jobbet, men somnde om tills runt 12-tiden...gjorde frukost tillsammans med svärmor, la i en tvättmaskin, grillade hamburgare och korv till lunch när baby kom hem en snabbis. Hade ett låååångt och väldigt allvarligt snack med Okeeffe om vad han ska göra med sitt liv - han är en äkta jamaican i sättet att leva alltså, och han gör alla galna - speciellt tjejen han är förlovad med! I understand her.....så jag tyckte det var på plats att ge honom en uppläxning. Sen hela eftermiddagen har jag och Liana fixat svärmors hår, satt i extensions och gjort twists så nu är hon en riktig babe =)

Annars då, filmen igår var helt okej, inte min typ av film, men sällskapet får 4½ av 5 (Hade varit mina tjejer hade vi såklart snackat om 10000000 av 5!)

Nu blir det att käka middag med familjen, sen kolla på film ( om jag kan slita baby från hans playstation.....) Måste sova tidigt ikväll för imorgon bitti blir det att åka och försöka ta om mitt driverspermit...mitt nya SSC har äntligen kommit!
Hoppas ni alla haft en uuuuuuunderbar helg =)
Lots of Love


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0