Oprah matar USA

Har ni föresten missat att Oprah har gett hela USA's befolkning tillgång till ett gratis meal på KFC? Jag tänka ta kort på alla köer utanför de KFC jag såg idag men glömde minneskortet till kameran hemma (så typiskt!) Jag har iaf laddat ner kuponger till familjen här, även om jag inte är galen i KFC iaf...rolig idé, och smart reklam....


Update: Jag bestämde mig för att ta med mig kupongerna till Manhattan imorgon ist och ge till nån uteliggare. Det känns mer rättvist och det finns faktiskt folk som behöver dem mer än vi.


Kommentarer
Hannah

Det kan ju inte ha vart gratis direkt! Bra där Oprah! Men för att komma med nåt kritiskt så kan man ju undra varför inte hon valde nåt nyttigare ställe....det är väl inte så att fetmaproblemet i USA minskat senaste veckan? :S



Men snällt av er att ge bort era, det gör nog en stor skillnad i någons liv :)





Nej, tålamod är ett måste när man har o göra med denna människa...oftast så brukar jag faktiskt lyckas komma fram till henne, förklara varför hon har fel o hur det egentligen är, för jag vet att hon lyssnar på mig o VET att jag är smulan mer påläst än vad hon är (även om jag inte kan mycket alls om islam) men nuförtiden har hon sin hjärntvättande idiotpojkvän vid sin sida som spär på det hon tycker o inte tycker....

Tycker synd om hennes barn som har en så inskränkt mamma o (låtsas)pappa

2009-05-07 @ 11:44:44
URL: http://vinstlott.blogg.se/
Fia

Låter som en bra idé gumman!! Jag älskar KFC haha.. dessvärre finns det ju inte i Sverige.. men i Malaysia finns det :-D

2009-05-07 @ 12:15:52
URL: http://maximilian06.blogg.se/
chatila

åhh va läskigt! inte så många i min/våran ålder som drabbas... önskar din mans lillasysters bästa vän all lycka till! säg till henne att dricka mycket vatten (ett tips) så att all skit i kroppen rensas. vatten är den bästa medicinen mot cellgifterna så att bieffekterna inte blir lika långvariga. oj nu blir det ett långt inlägg, men hälsa henne från mig:)

tack för den fina kommentaren.

Hoppas allt är bra med dig annars?

Kram

2009-05-07 @ 14:12:42
URL: http://chatila.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0