Vampyr varning....

Jaaaaa ni, nu är det dags för mig att gå och lägga mig. Klockan är runt halv 3 på natten, har precis kommit ur duschen efter Kevins bootcamp. Känner mig lite skakig och trött, det ska verkligen bli skönt att sova! Imorgon blir det att försöka komma på nån bra liten anledning att kanske snabba på mitt SSC så jag slipper ta om testen sen, så kl 9 när de öppnar imorgon ska vi vara där - härligt med 5 timmar sömn liksom...jag känner att jag håller på att förvandlas till Kevin -aaaaaaahhhhhh! Människan sover typ aldrig! Han klara sig bra på 3 - 4 timmar / natt.
Aaajjaaa hörrni, vi hörs imorgon!
Lots of Love


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0