bejbi, bejbi

Kom hem från jobbet och möttes av Thai-mat, kusin barn (lilla underbara Jojo) och en magsjuk svärmor. Vilken blandning va? Jag spenderade iaf några timmar med lillen och det var verkligen länge sen jag hade en liten bebis i famnen, nu fattar jag hur fort tiden har gått sen min gudson baby Z föddes - 2½ år snart! Shit!
Nu, nyduschat- inge mer babyspyor hehe, och väntar på älskling, ska köpa biljetten hem till Sverige nu också.

Fredag imorgon, inte för att jag märker nån skillnad iaf men alltid trevligt med helg - more money to make på jobbet så alltid nåt positivt! Annars är det lyxmiddag inplanerad i helgen på en kompis jobb, och jobb, jobb, jobb med huset såklart.
Vad ska ni göra i helgen?


Kommentarer
Pappa

Hej gumman!

Vi får besök av Josse och hennes engelske pojkvän Luke. Jag har bokat bord på återöppnade Piren, så jag, Lena, Josse, Luke, Alex och Sebbe käkar där ikväll. För övrigt så började det snöa igår och fortsätter idag..... vintern är här.

Puss o kram. Älskar dig

2009-11-06 @ 06:51:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0