Dagens bästa historia:

Jag pratar med min arbetskollega om sushi, jag gillar det inte, och han berättade att han nyss hade testat för första gången, och han tyckte det sg gott ut och hade köpt en stor portion sådär fint packat på en plasttallrik, och kommit hem och smakat....

Kollega: - "...and the first one tasted funny, so I thought it was something wrong with it, and then I tasted another one, and it was nasty too! I just opened all of them and took out the fish and crab and cooked it."

Hahah, det är verkligen nåt som jag själv skulle kunna göra så det var askul att höra någon annan berätta det.

Vad tycker ni om sushi?



Kommentarer
Pappa

Men gumman..... sushi som är så gott, men du måste blanda wasabi med soya och sen doppa sushibitarna i det..... mums fillibaba

2009-11-20 @ 06:54:42
Hannah

Love love love it!

Skulle kunna leva på lax-sushi för the rest of my life!!

2009-11-23 @ 12:29:19
URL: http://vinstlott.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0