Goooo morron!

Nu är ju klockan redan 10, men när jag vaknade var det iaf riktig morgon, baby väckte mig - vi har tydligen massa saker att göra idag innan det är dags för jobbet! Först av allt ska vi möta upp fotografen från NY-festen och få våra bilder (som jag har tjatat om i en månad nu, hehe) sen ska vi till Queens och lämna in baby's jobbgrejer som han måste ivsa upp var 3:e månad. What else....? Jooo, vi ska till huset och lämna av våra nya grejer tillbadrummet som vi fick hem från internet igår - spännande - baby hade beställt en "regnskogs-dusch" hehe som sitter fast i taket som ska installeras. Sen blir det jobbet =( Ni ska bara veta huuuuur trött jag är på folk jag jobbar med alltså!

Det är verkligen höst här nu - jag vet att ni typ har snö hemma men inte vi än så länge.... jag gillar hösten ändå med alla färger - så länge det räcker med halsduk och en stickad tröja så är det lovely.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0