Helgen i bilder:



Käkade god middag i fredags, hamnade i en snurr-dörr och gick runt, runt, runt, bara för skojs skull =) Vi har inte fått det bekräftat men det bor nog mest dvärgar i Boston - det var jobbigt att torka händerna på toaletten! Goda drinkar har det iaf, eller? Neeh inte det heller, men Baileys funkar ALLTID!

Med vackra paret Andre & Constance

Syrran och jag visar upp mitt nya köp (i bakgrunden) Man måste vara snäll om man vill komma med oss på en tur! =)

Modet i Boston är: klä dig varmt, bitch! =) Jag vet inte vad ni tycker men syrran och jag är lite lika varandra ibland.... sen hände det nåt för dum & dummare (såklart!) Aajj, va ont det gjorde!

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0