Mitt i veckan

Okej. Jobbet idag var kaos, jag har inte alls mått bra idag. Sitter och käkar middag nu, pratar i telefon med lillasyster, bara 9 dagar kvar tills vi åker dit =)

Som ni kanske märker - de av er som läser ofta - så raderades ett inlägg, jag raderade det. Jag står fortfarande 100% för vad jag skrev men någon har rätt i att det är personligt, so I appologize.

Annars....är allt som vanligt, inget nytt som händer just nu, har sökt lite nya jobb - hoppas jag kan börja med något annat efter jul.

Boring, boring - jag veeeet. Men idag blir det inte roligare än såhär.


Kommentarer
linda

I miss you... Nytt jobb är vi två om att vilja ha, här finns det dock inte mkt annat att söka.. Hoppas du får napp. puss kram

2009-11-12 @ 06:45:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0