New York

...There's nothing you can’t do,
Now you're in New York
These streets will make you feel brand new,
the lights will inspire you,
Let's hear it for New York, New York, New York

Känner mig trött & seg, har lite ont i nacken och det kommer väl inte bli bättre av 10 timmars flygning... saknar baby redan fast jag egentligen inte har någon anledning (förutom att jag ♥ honom). Helgen i Boston var så sjukt rolig att jag fortfarande går runt och skrattar för mig själv. Vaknade imorse och försökte övertala min man att vi borde fundera på att flytta dit, han höll inte med mig alls och sjöng lite på Jay-Z's sång "Empire state of mind".... vilken start på dagen va?

Tvättat, fixat naglarna, fixat foton, packat, laddat upp musik på Mp3-spelaren och massa filmer på mitt PSP, känne rmig reeeeeedooooo! =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0