Update: Halloween på jobbet

Jag och Junior på lagret. Han var väääldigt tyst av sig, hehe

Jag blev undersökt av Doktor Rich, och Rockstar aka. Ceasar

Howie var tråkig och hade inte klätt ut sig. Dessutom vägrade han le. Jaja, han är föresten mitt andra offer i singel-ligan! Om nån är intresserad av att ta sig an ett riktigt svårflörtat fall så kan ni maila mig, jag vidarebefodrar - men ASAP peoples - han behövde nån helst igår hehe

En av mina supervisors, Candee var en kittekatt

På morgonmöte, inte så pigga än....



Kommentarer
linda

Vad roliga ni är! O du var väldigt söt i din dress. kram

2009-11-02 @ 08:48:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0