Yesss, I know...

...min uppdatering suger, min blogg är skittrist när jag inte skriver nåt ;) MEN, jag är i Sverige ju - med min familj och mina bästa vänner + gudson som jag inte sett sen i Juli, och inte vet när jag kommer träffa igen, så min laptop ligger mest ensam i ett hörn. Så är det. Idag har jag iaf varit vaken sen tidigt, och nu sitter jag ensam och då passar jag på att blogga! Lillebror och Ida sover fortfarande och mamma är hos läkaren.

Jag hade en underbar helg i Sthlm, myste med min släkt - vi bowlade och käkade middag, jättetrevligt var det. Min lilla farmor kämpar mot sin cancer så det är klart att det är jobbigt men skönt att umgås tillsammans då. Nästan alla var på plats så det var kul.
Festade och käkade middag med mina vackra vänner Ida & Jessie, och fick några timmar med lilla busungen också ♥

Nu blir det att umgås med lillebror, mamma, pappa + extramamma och mormor i några dagar, ser fram emot det!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0