Fullt schema.

Idag är det dags...att börja dansa igen! Eller börja och börja, men ska försöka ta lite klasser iaf när jag inte jobbar. Min underbart duktiga f.d danslärare Hanna Herbertson bor ju också i New York sen typ 1 år tillbaka och varje vecka får jag reklam om hennes klasser, och idag är jag ju ändå ledig så jag mailade henne att jag skulle komma!

Innan jag åker till Manhattan måste jag hinna gå till posten, fixa naglarna och ringa några personer ♥ i Sverige, och senare ikväll ska jag träffa Juicy! Kommer nog bli en bra dag det här.



Kommentarer
linda

Ah vad roligt! Vet att jag var lite sugen på hennes klasser när jag för några år sedan tänkte börja åka fram o tillbaka till stockholm o träna. Va kul! kram

2009-10-06 @ 04:23:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0