God morgon Sverige =)

Jag ska snart sova men på facebook märker jag att mina svenska vänner börja vakna till =)
Vi var på bio ikväll, kollade på "Couples retreat" med vackra svenskan Malin Åkerman. Den var faktiskt rolig och jag käkade alldelens för mycket popcorn också, hehe!

Nu blir det sängen för min del - är alltid supertrött nu för tiden. Ledig imorgon så ska försöka övertala baby om att vi ska ta sovmorgon....

Massa kärlek till alla er som läser bloggen varje dag, jag ser att siffrorna ökar hela tiden ♥



Kommentarer
Anonym

gud vad härligt att bo i NY, min absoluta favvostad i USA

2009-10-13 @ 13:32:32
URL: http://anwb.blogg.se/
Leyla

Tack för parfymen! Kram

2009-10-14 @ 12:27:17
Wanda

Många som läser men vi e så blyga med kommentarer :D

2009-10-14 @ 23:51:36
URL: http://livinlavidaloca.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0