Håll tummarna!

Jag är nervös, jag kan inte slappna av och försöka sova. Imorgonbitti ska min vän Jessie ha ett viktigt möte, som kommer påverka våran framtid sjukt mycket. Jag saknar att inte ha mina vänner här, jag känner mig ensam och de som säger att "du har ju kevin..." vet inte vad det pratar om! Man kan aldrig, aldrig ersätta sina vänner med en snubbe, fast baby är min bästa vän och the love of my life så går det inte att jämnaföra med sina tjejkompisar. Hejja, hejja Jessie - det kommer gå så bra och snart sitter du på ett plan till New York ♥



Kommentarer
Marina

äh jag vet inte... jag borde kanske lära mej att va rakt på sak ist hehe:P

2009-10-07 @ 09:45:00
URL: http://marinaomalltoinget.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0