Lite av varje

Nu har jag suttit och kollat igenom "Svenska Hollywood fruar" som alla tjatar så mycket om, jag tycker det verkar ganska underhållande! Bortskämda silikontanter som är korkade blir ju bra TV! Vad tycker ni?


Visst känns det alltid som att precis när man betalat av räkningarna så kommer de igen...man får liksom aldrig vila från att betala massa grejer!

Det var så skönt att prata av mig med lillasyster idag, du är så rolig du.....jag längtar tills du ska komma hit och jag vet, jag veeeet att allt kommer bli bra och du kommer ha ett superbra år här!



(sorry alla bröllopsbilder, men det är ju typ det jag gjort hela tiden det här året - gift mig alltså!)
=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0