Måste fixa håret!

Okej, nu har jag fått för mig att jag ska färga håret mörkare igen...inte svart som jag hade förra året, men brunt...liksom nöt-brun, om det nu finns nåt som heter det?! Typ med slingor kanske som jag hade när vi gifte oss (1:a gången hehe)..... ehhh jag vet inte jag vill ändra på nåt bara - kanske sätter i löshåret igen så länge...

Halloween, oktober 2008

December 2008

Med extensions...

...Eller så låter jag det växa vilt helt och hållet, tillbaks till mitt riktiga hår alltså. Natural baby!

=)



Kommentarer
Wanda

Jag har precis fått mitt fixat efter min hemska avfärgning. Fy fan att jag knappt har nåt hår kvar av mitt gamla tjocka. Och nu när jag visade bild på vad jag ville ha (typljust guldbrunt med kanske mörkblonda slingor) så går jag därifrån med mörkbrunt hår o vita (?) slingor. I give up!

2009-10-21 @ 13:13:07
URL: http://livinlavidaloca.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0