Rabies?

Alltså jag måste berätta det här sinnesjuka som hände imorse. I det området som vi har köpt hus finns det en hel del hemlösa katter (don't know why, men baby har som mission att döda dem för de förstör våran gräsmatta och bajsar överallt....) och flera gånger har jag sett en liten hund trippa omkring på gatan, en liten brun chihuahua. Imorse tänkte jag bara ta mig en närmare titt på den lilla vovven - att han verkligen var okej och så, och jag gick närmare och närmare och pratade lugnt med honom (HA HA HA - som att det spelade någon roll....) Hunden fick flipp - han blev totally crazy. Den lilla skithunden attackerade mig och morrade och skällde och jagade mig hela vägen upp på trappen till vårat hus! Kevin dog av skratt såklart. Underbart nog fångades allt på övervakningkameran så det här kommer jag nog få leva med länge - och baby har lagt till en anledning till varför jag INTE ska få en hund....



Kommentarer
Linda

HAHA! låter som du har bra hand med djur kära kusin;) fast ärligt talat, vem hade inte blivit skraj? :P

<3

2009-10-27 @ 16:53:45
URL: http://lilu.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0