Shopping!

Jag har klagat 2 dagar i rad att jag inte har några bra kläder att jobba i, alltså kläder som jag verkligen känner mig bekväm och snygg i....min chef har ju klagat på att mina kläder inte är "black enough" för att följa klädkoderna = jag har ofta på mig färgade linnen under kavajen eller tex grå kjol med svart tröja...så baby tyckte jag skulle shoppa lite nya kläder så jag kan hålla käften på morgonen framöver (hehe!) Visste ni att magkedja är mode igen?! (Eller säljer affärer magkedjor hela tiden? Panik! Inne eller ute?) Jag köpte en iaf att ha utanpå en tunika eller svart lång tröja...sen köpte jag en svart lång tröja, hehe....svarta kavajbyxor utan fickor, skärp och en svart ballerinakjol. Efter det gick jag och fixade mina naglar - man kan säga att jag hade en liten ego-kväll =)

Nu sitter jag hemma och funderar på hur olika fredag kan kännas! Förra veckan skulle jag vara ledig hela helgen och var superglad och avslappnad....denna helgen jobbar jag hela dagarna och det känns ju lite trist...Men det är ju trots allt helg, och man kan käka godis utan att det känns fel! =)



Kommentarer
linda

Du är bra söt du!

2009-10-11 @ 16:58:54
Linda kusin

Du passar skitbra i lugg!:)<3

2009-10-12 @ 22:39:39
URL: http://lilu.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0