Skratt-attack!

Sent igårkväll ringde baby's mobil och han stog i duschen, jag sov men vaknade till av den hysteriska ringsignalen, svarade och det var O, Kevins bästa kompis. Vi har knappt pratat sen innan NY-festen pga av allt skit med svensexan och respeklöshet, tyvärr - vi har verkligen varit bra vänner men vi har tappat det nu. Hur som helst som ville han prata med Kev, och ville att han skulle ringa tillbaka när han duschat klart...."No, cause you're taking away my private time with my husband!" Sa jag...O började gapskratta och så började jag skratta, och vi kunde verkligen inte sluta! Han satt på jobbet och jag låg i sängen och vi skrattade ihjäl oss! Hur sjukt som helst, vi skrattade tills baby kom ur duschen och frågade vad fan jag höll på med, hehe. Jag fattade ingenting! Men det blir väl så när man är trött....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0