Sovmorgon?

Guuuud, jag kan inte fatta att jag försov mig imorse - ni som känner mig vet ju att det händer i stort sett aldrig! Jag kan inte ens minnas när det var sist det hände?!? Jag skulle börja 9, alarmet var till 7.45, bussen går 8.40, och vet att jag vaknade runt 7-tiden och kollade på mobilen, måste ha somnat om med mobilen i handen och bara klickat av alarmet innan det började tjuta (vibrerar innan...) och somnat om. Vaknade som tur var av TV som automatiskt kommer på 8.35 varje morgon (babeee I know I say I hate it, but it saved my life today...*smileee*) Hur som helst - jag verkligen flög ur sängen och drog upp baby, sminkade mig i bilen och fixade håret på jobbet efter jag loggade in, hehe....funkade iaf helt okej jag var bara 10 minuter sen, men såg ut som en galning hela dagen =)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0