Too much!

Jag uppdaterade inte alls igår, det fanns andra saker som tog upp min tid och mina tankar.

Efter att ha terroriserat växeln på Uppsala sjukhus i en halvtimme igår om att hitta vilken avdelning mamma låg på (de ville inte ge ut patientinformation...) började de koppla runt mig och tillslut fick jag prata med en snäll sköterska som faktiskt tog med sig telefonen in till mammsen. Det var skönt att få prata med henne och fast jag vet att hon var aprädd så var hon himla stark i telefonen och vi skrattade och skämtade innan det var dags för hennes operation. Hon ringde nyss tillbaka och sa att hon har ont, men mår bra, allting verkar ha gått bra! Skönt att höra!
Nu hoppas jag du får vila ut ordentligt och komma hem fort!

Min vackra Jessie.....ayy ayy mami, tydligen måste vi gå till Plan B, måste bara komma på den först =) Du vet att vi kommer lösa det här gumman, jag kan inte se mitt liv i NY utan att du & baby Z kan komma och hälsa på mig, det går inte serruuu.... men som vi redan vet så finns det kryphål i alla system och vi ska hitta dem!

GRATTIS LILLEBROR TILL KöRKORTET!
Du är bäst alltså =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0