Vinter-brun!

Idag har jag vart riktigt seg kan jag lova. Drinkarna igår tog på mig - tror jag börjar bli gammal.... pratade med Ida i telefon och såg fram emot att ta en tupplur sådär mitt på dagen (lyx! Hehe) men hon övertalade mig att åka till frisören och fixa till rufset. Mörkbrunt blev det, jag gillar det! Lämnade mina extensions hos M också så hon ska färga dem bruna och sen sätta i dem igen.
Igår kom min syster till New York också, hon ska vara au-pair i Boston i 1 år, men eftersom hon åker med samma företag som jag gjorde för några år sen så ligger skolan där de måste ta kurser innan man skickas till familjen, ja den ligger ganska nära vart jag bor. Imorgon ska jag ta en sväng ut dit och ge henne en kram ♥

...med våran älskade swampwater, hehe = favorit i repris!

På nästa favoritställe! Massa minnen från denna restaurang, oj oj oj =) Men drinkarna är mer än delicious, rasberry pinacolada och tangerine pinacolada är helt fantastiska!

1 drink! That's all I had I swear....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0