Black / White

Har precis käkat middag, kycklinggryta med kokosmjölk, cashewnötter och grönsaker som jag har lagat, väldigt gott och spicy blev det! Nu avslutar jag middagen med lite svenskt lösgodis =)

Jag är ganska imponerad över hela det här helikopter-rånet som hände där hemma i Svea igår...intressant...undrar hur mycket pengar de kom över?! Jag vet att det här kommer vara en sån historia som jag följer slaviskt i tidningarna och på webb-tv.

Den här fint redigerade bilden kom på mailen idag från underbara fotografen på Sverige-bröllopet. Nu har vi massa nya foton att gå igenom och förstora upp! ♥

Foto: Johannes Björk



Kommentarer
linda

Jättefint kort! Ni ser så glada o lyckliga ut :) O snart har ni ert hus ;) Jag kommer, jag kommer ;) kramar

2009-09-25 @ 23:55:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0