Nytt liv?

Baby kom hem igår kväll och bestämde att vi ska ändra våra latigheter till att bli mer pigga och utnyttja dagarna bättre.... han åker ju alltid hemifrån runt 1.30 på dagarna och sover/spelar playstation tills han åker, och själv sover jag helst innan jag ska till jobbet - spelar ingen roll om jag börjar 8 eller 14, jag vill helst bara slappa innan jag åker hemifrån.... men nu ska det tyldigen bli ändring på det!
Idag hade vi klockan på 08.30 och visst gick vi upp då, jag gjorde frukost och vi åt tillsammans, vi var till banken, öppnade presenter från bröllopet och nu gör Kevin lunch som han ska ta med sig till jobbet! Perfekt!
Jag hoppas vi kan hålla igång med det här nu och sluta vara uppe till kl 3 - 4 på nätterna.

(Jag tycker man ska passa på att slappa och sova länge innan man får massa barn, men baby tycker att man ska träna upp sig att vara uppe tidigt på morgonen, vad tycker ni?)



Kommentarer
Marina

haha! vilket dilemma...

klurigt värre... kanske får ta & ge lite på den fronten.

inte slappa hela dagarna (eller ja, varje ledig stund) utan gå upp i tid, men kanske inte lika tidigt som när man har bebis...

8.30-9.00 är väl ganska lagom då:)



oooh så vuxen jag försöker vara:P

2009-09-22 @ 20:07:48
URL: http://marinaomalltoinget.blogspot.com
Jennifer

Hej jag trillade in på din blogg av en slump för ett tag sen och har fortsatt att läsa den. Gillar den skarpt:-) Jag har också börjat blogga nu och tänkte berätta att jag lagt till dig på min blogg som en av mina favoriter :-D

2009-09-23 @ 12:34:34
URL: http://parislovejennifer.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0