It's a new day

..och jag har verkligen sovit dåligt! Jag var egentligen ledig idag, men råkade lova min chef att jag skulle komma in och jobba extra kl 8 imorse, men sen ångrade jag mig och kunde helt enkelt inte släpa mig ur sängen! (Kan bero på att vi drack drinkar och grillade till kl 4 i söndags, och jag var på jobbet fullt fixad kl 8 igår.....) Hur som helst - jag är hemma idag. Jag har dock massa saker att fixa! Idag är det tisdag och på torsdag kommer pappa, syrran och lillebror till New York!!
To do:
* frisören för att fixa till hårfärgen
* hämta hem klänningen (hoppas, hoppas att den är ren!)
* skriva klart gästlistan i alfabetiskt ordning
* tvätta kläder
* städa min garderob


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0