Night shift

Igår efter jobbet så städade jag ordentligt här hemma, det har ju varit fullt hus sen förra veckan så en hel del smutsiga golv var det - och tvätt! OMG!! (som fjortistjejerna säger, hehe) Det var sjukt mycket tvätt, speciellt handdukar och sängkläder.

Baby skulle jobba overnight och han ringde vid 23.30 och undrade om jag kunde komma och hålla honom sällskap, me liiiiike! Taxibruden som körde mig till tåget sa bara "Hold on Mami!" och sen körde hon rally, genom rödljus och med reggaeton musik på hösta volum, hehe....
Det var iaf himla mysigt att slappa med baby i bilen och kolla på film, jag lyckades till och med somna ett tag innan jag vaknade av 2 alkisar som skrek och slogs utanför bilen. Efter det satt vi och spanade på alla fulla männiksor som var på väg hem från klubbarna, väldigt underhållande =)
Kom hem runt 7- tiden och somnade om till 12.30, sen var det jobbet igen för mig.

Ikväll har vi pysslat i huset, det går sakta men säkert framåt, vi hoppas kunna flytta in runt jul....



Kommentarer
linda

Låter mys att sällskapa på jobbet! För min del, som jobbar tillsammans med killen jag träffar, är det oftast väldigt mysigt ;)



Jag vill komma o hälsa på er när huset är färdigt!!! kramar

2009-09-20 @ 14:56:38
URL: http://liindalii.blogspot.com
Marina

va är de han jobbar med egentligen?

2009-09-20 @ 17:52:55
URL: http://marinaomalltoinget.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0