Okej...ett & två - here we goooo

....nu efter att ha käkat kyckling och fries (har inte orkat duscha än...) så måste jag slappa vid datan lite. Har ingen aning om vad som är babys plan för ikväll - bootcamp eller inte? Vi får se. Imorgon blir iaf det allra första helgdagen som jag är ledig sen jag började på Macy's - eller ja, förutom den gången jag sjukskrev mig, och de veckorna jag var i Sverige... men hur som helst - underbart ska det bli att vara hemma på en lördag! Antar att det blir heldag i nya huset imorgon och massa fix och pyssel. Ingen rest och ingen vila!

Förövrigt var jag så dum i huvet idag att jag shoppade rosa babykläder åt Kevins kusins nya bebis, fast jag senast i förrgår var och hälsade på bebisen, som såklart är en pojke...trött jag blir på mig själv alltså....måste åka och byta färgerna imorgon!

Jag hoppas min kamera kommer tillbaka imorgon, jag har saknat den! Uppdateringarna blir så trista utan bilder (SORRY!) Det ska bli ändring a.s.a.p!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0