Sanningens ögonblick....

Jag hade väl ändå världens lättaste tävling? Det finns ju trots allt ett ganska stort arkiv att läsa gamla inlägg....
Men yessss, yessss idag (26/9) var det 1 år sen jag flyttade till New York! 1 jävla år - fattar ni va fort tiden har gått?! Under det här året har jag hunnit ha 3 bröllop, köpa hus, hälsat på i Sverige, haft besök från Sverige, och fått greencard! Inte så galet kanske.

Alltså, gulliga Fia du var ju först med att slänga ur dig chansningar, men inget direkt svar, så Leyla - you are the winner! Mail mig ([email protected]) din adress om du vill ha hem priset! =)


Kommentarer
Leyla

Woho! Har mailat dig nu, dock inte ifrån den här mailen men med ett som innehåller både mitt namn och efternamn. Du förstår när du ser :)

2009-09-28 @ 13:57:22
madde

men de va en konstigt svar eftersom om man kollar tillbaka i din blogg så reste du inte förens den 29/9, de va de jag tyckte va så konstigt för jag antog att svaret skulle vara att du flyttade, men de stämmer inte me datum.. va säger du om de då vavavavava? =P puss

2009-09-28 @ 14:52:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0