What you don't know....

Oftast på jobbet när folk blir för uttråkade eller irriterade på kunder så hamnar man bak på lagret och babblar av sig lite. Eller bråkar med folk man jobbar med, klagar på chefer & kunder, m.m.
Det är nog lika många killar/män som tjejer/tanter (?) som jobbar med mig, men i min ålder är det i stort sett bara killar. Rough guys med mycket humor och självförtroende hehe, så det är ganska sjuka skämt som kastas runt.
Iaf, idag hade en av killarna (han heter H) med sig en flyer för ett event som han promotar (manliga strippor) som han stolt visade upp, och alla killarna tystande när jag kom in.....(K är en av de killarna som jag umgås mest med)

H - "eh...but she's cool, listen Isabelle, I wanna show you something..."
Alla andra killar - "NOOO! No, don't!"
H - "but I wanna know what she thinks..."


Okay, så han visade mig bilderna och jag bryr mig inte alls.

H - "I know already..."
K - "Well she don't care about things like that cause she is married!"
H - "Listen, I knooooow that..."
K -" NO! She is married why would you show her that?"
H - " I know that she would go if she wasn't married!
K - "NOOOO!"


Hehe, no comments, men vi kan tillägga att H har fått nogrann uppdatering om vad vi tjejer gjorde på natten innan NY-festen samtidigt som killarna hade svensexa.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0