Irriterande kunder.....

Hade jobbigaste kunderna på jobbet idag, det verkar som att alla problem/felbestälningar och kaos jag skickar runt till alla som har nåt viktigt att säga eller kan hjälpa till - kom tillbaka till mig idag. Hade en sjukt lång lista med folk som skulle ringa, mailas och övertygas om att vi gör vårat bästa för att "skicka ut med expressfart 56 nya hantag till dina köksluckor, fast det var du som beställde fel färg och storlek, och fast vi ringde och bekräftade att du fått hem rätt grejer och din fru sa "ja det har vi" och nu 3 månader sneare så är det tydligen helt kaos och vi har gjort fel - men vi skickar ut prylarna på momangen! " Ja ni fattar...jag trodde Macys hade värsta kunderna men nya jobbet ligger absolut i samma kategori! Thank God för "HOLD"-knappen på telefonen, den som uppfann den är min idol =)

Nu blir det pasta, kyckling och tomatsås, sen slapp i sängen (eller madrassen i källaren som vi nu lever på, varrsseegooo mammsen - hoppas ni trivs i vårt sovrum!) och vänta på älskling ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0