Ledig dag, men massa ärenden...

...som vanligt alltså.... first of all, jag och älskling var uppe halva natten och kollade ifatt avsnitten av "The vampire diaries" som vi hade missat när mammsen var här (vi följer det online och mamma tog över våran storbildsdator haha) Så det vart absolut sent innan vi somnade!

Imorse hade vi ett möte och valde ut, och beställde vårat badkar, toalett, handfat m.m. I stort sett hela badrummet förutom kaklet. Skönt att ha det gjort - men tyvärr kommer det ta längre tid än vi trott, har valt en speciell färg.... himla kul att välja ut ett badrum som är lite annorlunda....

Hamnade på mataffären, det behövs alltid juice, yoghurt och avokado i det här huset =)

Efter baby åkt till jobbet hängde jag med Okeeffe ett tag, lyssnadee på hans nya låtar och funderade ut nya saker han kunde ändra i låtarna som ska spelas in, sen drog han till studion.

Jag väntade hem Lili sen åkte vi till Tanisha som hade få hem brudklänning #2 och ville ha smakråd. Blev kvar där alldelens för länge, och väl hemma var det bara att göra en sallad och vänta hem älskling igen. Skulle haft tid att träffa Josefine idag också, men det hanns verkligen inte med.....

Ledig imorgon igen, då ska jag försöka tvinga Kev till läkaren, och sen har jag order att åka till IKEA för de sista ändringarna på köket. Trist nog jobbar han natt sen, dubbla pass =(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0