Old school....



....men så fantastiskt! Svärfar har spelat reggae på högsta volym i källaren sen jag kom hem från jobbet (Yesss DJ- talangerna går i familjen....) så skönt att ha huset fyllt av underbar musik!
Själv har jag färgat håret mörkare och varit ute och sprungit med Lili. Inväntar syrran och mammsen, de borde vara här om 2 timmar ungefär, om jag känner min syster och hennes gaspedals-fot rätt....=) Men med mamma i bilen kanske det tar lite extra tid.
Först borde Kev komma iaf, vi har i flera dagar letat badkar, kakel och möbler på internet - tror vi börjar ha koll på läget nu, men fick precis veta att våra skattepengar inte kommer förens i mitten av maj *suck* så lite längre innan vi kan shoppa loss och få klart huset.....


Kommentarer
Chris

Hej! Skulle du kunna kontakta mig på min mejl angåenge en länk på din blogg?

2010-04-23 @ 13:17:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0