Precis som jag känner mig....

....VERKLIGEN.....;) Guacamole och nachos och massa citronvatten men det hjälper faktiskt inte....har klagat till älskling men det är fortfarande 2 timmar tills han kommer hem. Imorgon är egentligen min lediga dag, men tack till underbara, underbara lilla chefen jag har - så jobbar jag extra imorgon men ledig fredag & lördag.....och imorgon kväll kommer ju Madeléne hit och släpar med sig mammsen och Jojje. Ska bli skönt att ha dem här sista helgen innan de åker hem. By the way - hur ser det ut med flygen i Europa? Blir det flygresa hem för dem på måndag eller blir det kvar här med mig?!?


Kommentarer
Christian

Du kommer att bli av med dem ;)

2010-04-25 @ 01:04:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0