Senaste veckan i bilder!

Jag & Tanisha hittade snygga skor...eller inte! Plastic fantastic men kul hade vi!

Vi var på museeum och lekte smög runt på en U-båt.

Min födelsedag. Museum och mysig promenad i Manhattan.

Vi körde stridsflygplan i en simulator. Inte det enklaste precis...haha

Vi käkade varmkorv på Time Square och jag & älskling fick svara på frågor av en radiostation. Fortfaranade med korven i handen liksom....haha

Sen middag på kvällen. God mat! =)

 


Idag har mammsen åkt till Boston och syrran....blir en vecka utan henne nu. Jobbet idag gick okeeeeeej, sen hela kvällen spenderades i huset med att sätta upp sista väggarna i garderoberna....

 

Hoppas ni alla har en fantastiskt helg ♥



Kommentarer
Pappa

Härligt gumman.... att ni följer traditionen och skaffar er en hund, vad är det för ras? hane eller tik?

Själv så är jag i Finland och har jobbat 12 timmars skift hela helgen. Troligtvis åker vi hem till sista april så då hör jag av mig....

Puss o kram

2010-04-18 @ 18:10:11
Hannah

Vad är det jag läser, ska ni skaffa hund? :)

Jag satt (innan jag skaffade min spiderpig) o läste¨på ett forum på MySpace om alla dogpounds som är överfulla i USA o hur många som avlivas pga platsbrist....helt friska, normala hundar som bara blivit över pga människors girighet o kalla hjärtan. =(

Ser man mycket sånt i storstan oxå?

Även om jag rekommenderar rasrena hundar med anledning av att man "vet vad man får" om uppfödarna är seriösa o hälsokollar osv osv, men hade jag bott i USA hade jag nog fått lov o skaffat mig en gigantisk gård för o få plats med alla hemlösa hundar jag skulle rädda!

Lycka till med erat val o hoppas ni får en buddy for life! =)

2010-04-19 @ 13:00:40
URL: http://vinstlott.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0