CrazySexyCool

Okej, ni vet ju min...besatthet (?!) av TLC, speciellt back in the days när mitt rum var i stort sett tapetserat med bilder på T-boz, Chilli och Left-Eye. Min favorit var Left-Eye utan tvekan. Sorgligt nog så omkom hon ju i en bilkrasch 2002.....jag är sjukt besviken på mig själv att jag tappat bort Left- Eyes soloalbum "supernova" som faktiskt aldrig släpptes i USA (måste nog leta upp det nånstans på internet och köpa hem igen....) Hur som helst - Rozonda Chilli Thomas har en egen serie nu som heter "What Chilli wants" där hennes vänner, bla Missy Elliot ska hjälpa henne hitta en man. Underhållande!

Kevins favorit var tydligen alltid T-boz, fast i serien nu har hon verkligen ändrats...det var ju ett par år sen de var som störst - fast tydligen så jobbas det med ett nytt album....Chilli däremot ser precis likadan ut nu - Supersnygg!

Om ni kan - kolla på serien online, den finns här! =)

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0