Vilket sammanträffande!

Dagens roligaste, jag tar en beställning över telefon med en dam, och vi har gått igenom hela processen fram till betalningen..och jag frågar efter kortnummret...

Damen -"....and the experationdate is 03 (march) 2010..."
Jag - "Mhhmm, so it has expired...."
Damen -" Oh!"
Och så börjar hon skratta...
Damen -"...and do you know what my securitycode is? 911!"


Hahah, vilken rolig grej, jag fick verkligen dagens skratt. Vilket sammanträffande att hennes kod var larmnummret när hennes kort hade gått ut...verkligen på tiden att skaffa nytt bankkort.



Kommentarer
linda

Hmm.. Lite skojjigt ju! :) trivs du bra på nya jobbet?

2010-04-08 @ 13:43:14
URL: http://bylindaly.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0