17 Augusti

Slappar i sängen och väntar på att älskling ska komma hem...han ska jobba dubbla pass i 3 dagar nu så kommer inte få sova tillsammans förens på lördag igen =( MEN syrran kommer ju imorgon så det blir helt underbart! Sen landar Siri på torsdag också, så kör vi party, party tjejkväll på Manhattan på fredag sen ♥ Lördag blir picknick med Kevins jobb som varje sommar, typ att byggubbarna visar upp sina fruar/flickvänner, barn....det var ifs trevligt last year.... Det kommer bli en super helg - synd bara att jag måste hoppa in och jobba söndag fast jag egentligen skulle vara ledig....ibland måste man offra sig! Jag hoppas det tänker på det när jag ska ta ledig över hela julen!

Har precis lockat håret. Jag vet hur töntigt det låter men lockarna är alltid bättre dagen efter så det så. Dessutom ska jag på bio med Jennifer imorgon efter jobbet - och syrran om hon hinner gasa sig igenom trafiken innan filmen börjar. Hur som helst - kul att vara lite piffig iblad iaf, jag ser ju oftast ut som Lilla My.


Teskedsgumman tänkte jag skriv först, men när jag googlade för en bild ångrade jag mig haha, vilken frilla hon hade alltså! Men jag älskade verkligen teskedsgumman, och sån härlig dialekt, påminner om min mormor ♥

Just det ja, och jag PMS:ar galet just nu jag skrattar typ åt mig själv varje gång. Så kan det vara. Men ja, läste en hemsk men samtidigt fin text som nån hade lagt upp på facebook om äktenskap, har lust att lägga ut den här men frågan är om ni skulle orka läsa den....Skulle ni?




Kommentarer
Erika

Jag tjuvläser din blogg i smyg och jag vill läsa mer! So publish, I say!

2010-08-18 @ 13:15:12
URL: http://missdesperado.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0