Ensam.

För några dagar sen tänkte jag visa er min lunch (i fredags var det....) men glömde bort det. Here it is. Kalkon & avokadosallad med spicy salladdressing, mycket godare än det ser ut. Jag behövde lite tid för mig själv och drog till mitt favorit-lunch-ställe och satt där ensam och åt min sallad. Lite mobbat - men det var superskönt.

Senare hamnade jag hos Tanisha och satt ute på trappen i timmar och pratade om livet. Life sucks. Så är det meste delen av tiden. Efter att ha kommit fram till det släpade jag med henne hem och så gav vi oss på baren =) Somnade dock tidigt eftersom jag skulle upp tidigt igen.....



Kommentarer
josie

se jadrigt god ut assa..

tycker de e nice ibland a ga och kaka lr nat fo sig sjalv. tanka,kolla pa folk...speciallt under sommare.cs vi nasta vecka?pusss gumsan.ring.

2010-08-31 @ 13:40:37
URL: http://jdream.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0