I hate you.

Min mobill gör mig gaaaaalen! Den funkar bara när den vill tydligen, och aldrig när jag vill att den ska fungera som en normal telefon.
Den är självmordsbenägen till 100%, den gillar att slå av sig, frysa skärmen, eller låta bli att ringa fast ibland ringer den upp folk utan att jag vet om det. Ungefär 10 gånger om dagen vill jag kasta den i väggen. Idag slutade den funka helt, men det berättade inte det för mig - nej den tror att den är så smart, det beter sig nämligen som att den funkar, men den visade inte när folk ringde eller jag fick sms. Efter att ha fryst skärmen slog jag av den helt - och kunde inte slå på den sen igen, den hälsade bara "ERROR" via en liten ruta i hörntet. Han är allt bra gullig den där Samsung.... Sen kom baby hem och worked his magic och nu funkar den tydligen, eller så låtsas den bara sålänge jag har älskling i närheten....men ja, ni fattar - om ni inte kan få tag på mig så är det Mr.Samsung som tagit livet av sig.


Kommentarer
Jessica

Hej! Jag har läst din blogg ganska länge nu men aldrig kommenterat, även fast jag tänkt göra det hundra gånger. Jag gillar den verkligen, och kanske beror det på att jag själv egentligen skulle åkt iväg till New York som au-pair (för det var väl det du gjorde va?) men ändrade mig i sista sekund, något som jag ångrat av hela mitt hjärta sedan dess.



Nu, nästan sex år senare ska jag äntligen, efter all denna ångest över att jag aldrig åkte, åka till NYC för första gången! Vi åker i oktober och det ska bli så spännande. Det är lite av den anledningen jag skriver, tänkte jag kanske kunde få tips från ett riktigt NY-proffs! ;) Vart äter man bästa maten? (Vi bor på 51st på Manhattan), vart finns det snyggast och billigast kläder, smink osv? Och sedan undrar jag om du vet något om Dermalogica, typ vad priserna ligger på i USA? Har googlat men antingen är jag så dum så jag inte ser vad det står mitt framför näsan på mig, eller så har jag helt enkelt inte hittat det.



Hoppas din mobil skärper till sig snart, man (eller iallafall jag) blir helt handikappad utan den!



// Jessica

2010-08-11 @ 17:13:17
URL: http://shoutoutloud.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0