Indecisive

Jag ville ha blått...sen funderade jag på vanliga vita tippar men sen bestämde jag mig för rosa och det slutade med det här...kaoset...eller vad man nu ska kalla det. Mina kinagubbe på nagelsalongen gillar mig inte längre haha... men det duuuuger och ni får stå ut med en hemsk närbil där man kan se färger och lim utanför och allt. Ska tvätta handerna noga ikväll och fixa till kanterna lite. Visste ni att jag egentligen HATAR när någon pillar med mina händer, fötter och mitt hår så egentligen tycker jag det är pest och pina att get my nails done, men vad gör man inte för att känna sig kvinnlig och snygg?!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0