Paradise.



Mina sommarfina naglar, kommer pga min oh-shit-är-sommaren-över-nu? Känsla som jag fick imorse. Det ligger ju löv överallt. Det har regnat i flera dagar och det var faktiskt riktigt kyligt imorse. Regnstövlar, jeans och en stickad tröja var dagens outfit (jag är inte typen som fotar det direkt...) men om ni var intresserade =) Dessutom vart det varmt kaffe från Starbucks på eftermiddagen, no more iskaffe i år tror jag. Sommaren är nog över?

MEN - om 3 veckor är jag i Mexico! Ja jag vet - det är hurricane season och kommer säkert regna varje dag. Men det spelar ingen roll, jag ska ändå dricka drinkar på stranden och ha mysiga middagar. Lite regn har väl ingen dött av....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0